کاسیاس :" کار دروازه بان ها نادیده گرفته می شود "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/14/primera/1355508638_803175_1355508784_noticia_normal.jpgچهارمین بخش از مصاحبه ایکر کاسیاس با لاسکستا در مورد توپ طلای بازیکنان و مربیان بود . وی همچنین گفت که به دروازه بان ها برای کسب توپ طلا بها داده نمی شود . 
وی در مورد جایزه بهترین مربی سال با سیاست صحبت کرد و گفت :" به نظرم ویسنته شایستگی رسیدن به توپ طلا را دارد اما باید توجه داشت که مورینیو نیز کارهای لازم برای رسیدن به این موضوع را انجام داده است . فکر می کنم یکی از این دو ببرد . امیدوارم که به هر دویشان برسد چرا که هر دو خیلی خوب عمل کرده اند . نمی توانم یکی را انتخاب کنم چرا که دوست دارم هر دویشان این جایزه را کسب کنند . با مورینیو هر روز کار می کنم و ویسنته نیز خاطرات خوشی دارم . " 
کاپیتان رئال در مورد بحث نامزدی مسی ، رونالدو و اینیستا برای توپ طلا و خط خوردن خودش از جمع گزینه ها گفت :" این موضوعی نیست که خواب را از ما بگیرد اما حقیقت این است که کار خوب و ضروری دروازه بان ها نادیده گرفته می شود . نه تنها برای من بلکه برای دروازه بان های دیگر . دروازه بان هیا بزرگی بودند که فصل فوق العاده ای داشتند اما هرگز به آنها بها نداده شد . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 25 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo